پست های جدید زاگ!

SoOlmaZ · 20:22 1401/02/27

 

پست جدید زاگ در اینیستاگرام با کپشن: 

( اون چیه؟! )

 

 

پست جدید زاگ در اینیستاگرام با کپشن: 

( این افتخاری است که با کیتی پری با استعداد فوق العاده در فیلم بعدی ملودی کار می کنم. ما شور و اشتیاق یکسانی برای خلق موسیقی، داستان و شخصیت‌هایی داریم که به مردم کمک می‌کند خودشان را باور کنند... از شرکای من تیمی و تایلر تامسون، مارلین پراگر از Crosscreek تشکر می‌کنم! و تیم خلاق پشت این رویا: ناتانائل برون، جروم کوینتر، پاسکال و ماکسیم بوتبول، مایکل گریسی، مارتین مونیر، هاروی میسون جونیور، آنجی ناسکا، کریس کلمبوس، مایکل بارناتان، همه تیم زاگ و همسرم به خاطر صبور بودن با من!!! 😂🥰

 

  8 سال طول کشید تا آماده شدم تا کارگردانی این فیلم را شروع کنم، اما می توانم به شما بگویم بچه ها ارزشش را داشت! هرگز از باور رویاهایت دست برندار. با عشق، جرمی )

 

 

این 👆🏻 پست جدید زاگ رو دیدین؟ 

رسما اعلام کردن برای کارتون جدید شون (ملودی) با کیتی پری همکاری می‌کنن کیتی پری هم داخل اینیستاگرامش گفته که پیج زاگ رو دنبال کنید. اگر اینیستاگرام دارین حتما سر بزنید.