مهمونی دوستانه: پارت 2

سایه ماه · 17:21 1400/07/23

 

1...2..3.. همه اماده این؟

پس بریم!

یک امشب دست از فکر کردن بردار

یک امشب رو فقط خوش باش

پس بیخیال غصه

امشب رو شاد باش

چون فقط همین یک شبه

پس... جوری برقص که دنیا ببینه

ببینند چقدر تو خاصی

************

این جشن یه جشن عادی نیست

خب ما هم عادی نیستیم!

اصلا بیخیال عادی بودن

از مهمونی لذت ببر

***********

نقاب و ماسک و لقب

اصلا مهم نیست

برای ما دیوونه ها اصلا مسئله اسم نیست

پس تا جایی که میتونی خوش باش

چون فقط همین امشب رو داریم.

شعرش به ریتم داستان میخوره نه؟

برید ادامه.

( هنوز از زبون مرینت هست)

رینا روژ: مگه من کمدم که تخته داشته باشه؟

هکر صورتی: عاشق همین دیوونه بازی هاتم.

( فردی مرموز و ساکت درحالی که پشت سر مارینت است): سلام! اسم من شکارچیه.

من: یا خدا!

شکارچی: ترسوندمت؟

بخدا نمیدونم چه طوری بگم اینقدر ساکت اومد که فک کنم شب کابوس ببینم.

من: یک جورایی.

شکارچی: ببخشید من یک عادت بدی که دارم اینکه دوست دارم همیشه از پشت سر به مردم نزدیک شم.

نفسی عمیق کشیدم تا اروم شم: اشکالی نداره هممون یکسری عادت های بد داریم.

( یک پسر): سلام کشفدوز دوزی.

من: یا خود خدا!( کلا این مرینت ما یخورده ترسوعه) ترسیدم.

تا اینو گفتم اون پسره نیشش باز شد. و من هم که داشتم کفری میشدم با کفش پاشنه بلندی که پام بود کوبوندم تو صورتش: و محض اطلاعت هم بگم که کارت اصلا جالب نبود.

( وقت پیام های بازرگانیه)

سلام بر خواننده ها و شخصیت های خل. ببخشید خطای تایپی بود.

کوئین بی : ببینم شما دارید از روی متن میخونید

معلومه که نه.

کت نوار: پس چرا میگی خطای تایپی بود؟

ماریا: سلام!

کت نوار, رینا روژ و لیدی باگ: ووه!؟

ماریا: سلام! من ماریا وجی الین هستم.

هکر صورتی: وجی چیه؟

کت نوار: یک نوع شخصیت خیالی طنز. و معمولا ازش باری زیاد تر شدن طنز داستان استفاده میکنند.

لیدی باگ: ببینم تو این اطلاعات رو از کجا میدونی؟

کت نوار: شرمنده. ولی من نمی تونم اطلاعاتی که در مورد زندگیمه رو فاش کنم. حداقل نه فعلا.

ماریا: ما در اینجا امدیم تا یک......( الین با دمپایی زد تو سرش)

الین: خیلی خب دیگه وقت استراحت تموم شد. زود باشید که خواننده ها منتظرن...... ادامه دارد........