مهمونی دوستانه: پارت 3

سایه ماه · 21:39 1400/07/29

1...2..3.. همه اماده این؟

پس بریم!

یک امشب دست از فکر کردن بردار

یک امشب رو فقط خوش باش

پس بیخیال غصه

امشب رو شاد باش

چون فقط همین یک شبه

پس... جوری برقص که دنیا ببینه

ببینند چقدر تو خاصی

************

این جشن یه جشن عادی نیست

خب ما هم عادی نیستیم!

اصلا بیخیال عادی بودن

از مهمونی لذت ببر

***********

نقاب و ماسک و لقب

اصلا مهم نیست

برای ما دیوونه ها اصلا مسئله اسم نیست

پس تا جایی که میتونی خوش باش

چون فقط همین امشب رو داریم.

برید ادامه.

کت نوار: ولی من هنوز خسته ام.

الین: به من ربطی نداره.

لیدی باگ: تو دیگه چه طور نویسنده ای هستی؟

الین: یه نویسنده که نمیخواد پیام بازرگانی اش بیشتر از حد طول بکشه.

کوئین بی: این شیرینی ها رو میتونیم برداریم؟

ماریا: توی مهمونی به قدر شیرینی دارید. فقط برید.

شکارچی (درحالی که داره صحنه رو ترک میکنه): منکه رفتم. هر کی میاد قدمش روی چشم. هر کی هم نمیاد شرش کم.

هکر صورتی: صبر کن منم بیام.

( پایان پیام بازرگانی)

( هنوز از زبون لیدی باگه)

کت نوار( در حالی که دماغش خونیه): به نظر منکه دیدن قیافه ی شوکه شدنت خیلی باحال بود.

کوئین بی( در حالی که طوری رو کت نوار میپره که خواننده ها قبض روح میشن): وای ! ببین این دختره با صورت خوشگلت چیکار کرده؟! خودم به حسابش میرسم.

رینا روژ: اون وقت میگن من دیوونم. 😐

لیدی باگ: فک کنم کشتیش. 😐

کوئین بی: به تو ربط نداره.

شکارچی: ای خدا!

هکر صورتی:............... ادامه دارد...........................

میتوانید ادامه را در پارت بعد ببینید. البته اگر زیاد نظر بدید.