عشق شکسته: پارت 6 فصل 2

سایه ماه · 12:28 1400/08/03

( این قسمت: سفری پر ماجرا: بخش دوم:شروع ماجرا, پایگاه سری)

نیومد بکلیک

بچه ها یک سوال : من به جز این یک اهنگ دیگه هم دارم. بنظرتون کدوم رو بزارم؟ الان اون یکی اهنگ رو هم میزارم

اهنگ دومم

به نظرتون بهتر نیست بعضی پارت ها اهنگ اولی و بعضی پارت ها اهنگ دوم رو بزارم؟

الناز: بلی خب من برم.

الناز: بله و متاسفانه میدونم چرا. خب از موضوع جاسوسها خارج شیم.

: باشه.تو نمیتونی به این ماموریت اونم فقط واسه نجات دوستت بری مگه نمیدونی میشه با تیر جادویی تسخیر شدگی رو خنثا کرد.

الناز: خوب میدونم و باید بگم تحت شرایط عادی با شما موافق بودم ولی الان به چند دلیل موافق نیستم. دلیل اول: مرینت لیدی باگه و هویت تقریبا تمام دارندگان میرالکس بجز حاکماث و مایورا رو میدونه. دلیل دوم: تسخیر شده ها ارتقا پیدا کردن و ما بجای اینکه هفته ای دو تسخیر شده رو خنثا کنیم هفته ای 12 تا تسخیر شده خنثا میکنیم. تازه با در نظر گرفتن اینکه هر روز همه ی مردم چکاپ میشن.دلیل سوم: همین یه ماه پیش کارگرایی که تیر جادویی میساختن جادوشون ازبین رفته و اوضاع اینقدر قاراشمیشه که ما مجبوریم از ذخیره ی اضطراری تیر جادویمون استفاده کنم و میدونید چه قدر فرانسه بزرگه. و دیروز گزارش دادن تو یه روستای کوچیک 7 نفر تسخیر شدن و از اون هفت نفر این نفر طوری شده بود که باید یکی از وسایل اونو خورد کنند. و اون یک نفر رو همین 3 ساعت پیش منو لیدی باگ و کت نوار و بقیه خنثا کردیم و تو همین جریان لیدی باگ زخمی شد.

: دلایل موجه ای اند اما مطمعنی که فقط نمیخوای دوستت رو نجات بدی؟

الناز: یه تیر و دو نشون منظورم روبه شما میرسونه هم میتونم مرینت رو نجات بدم هم کل فرانسه رو.

: میدونم اینا دلایا موجه ای اند اما حتی مامورهایی که بزرگ شده اند میمیرن. تو که هنوز نوجوونی دیگه جای خود داری.

الناز: من بر خلاف مامور های دیگه سرعت عمل بالایی دارم.

: خیلی خب فهمیدم. که تو کاری میکنی ادم از حرفات سر درد بگیره. میتونی بری دنبال اون چیزی که میخوای.

الناز: ممنون.(و گوشی رو قطع میکنه و میره پیش بچه ها)

الیا:..........ادامه دارد..............................

الناز واقعا کیه؟ جریان این پایگاه چیه؟ اونا چه نقشی در ماجرا دارن؟ ایا به شهر جادوگر ها می رسن؟ ایا قراره از مرز کشور خارج شن؟ اگه اره چرا؟ به کجا رهسپار میشن؟ این بازی کی شروع میشه؟ ماهیت این بازی چیه؟ آدرین فازش چیه از یک طرف هی میگه شی جاست عه فرند از طرف دیگه یقه میگیره و سرزنش میکنه. همگی در پارت های اینده متوجه ماجرا میشوید. البته امیدوارم.😋😈