Fanart

شــارلوت؛ · 17:16 1401/08/21

باز کردن در وب مث آدم*

های هااای

چرا این بار در وبو مث آدم باز کردم؟ دلیل داره😂 دلیلش چیه؟ بعدا خودتون میفهمید😂

 عففف چقد فعال شدم من😔مثل اینکه معلمای گلمون تصمیم گرفتن یه هفته‌ای زیاد بهمون فشار نیارن😭😂 آخه این هفته بیشتر پرسش داریم تا امتحان و خب، کارمون آسون تر شده و و و... شاید امروز یه پست دیگه هم گذاشتم حالا معلوم نیست

مگه میشه اول از شیپ مورد علاقه من شروع نکنیم؟😂💖

ایششش نمیدانم چرا چن وقتیه قلب ملب زیاد استفاده میکنم😔😂

عه این یکیو یادم رفت درستش کنم

عررر این دومین شیپ مورد علاقمهههه

کیوت*

قفل کردن آخرین در وب و قورت دادن کلید*

اصن قوه تخیلم تو حلقتون😂

کسانی که لایک نکرده‌اند زنده از وب خارج نخواهند شدددد، نه آخه خداییش خودتونو بذارید جای نویسنده‌های وب، پیدا کردن آرت درست حسابی، آپلودش و حالا هم گذاشتنش توی وب، حداقل لایکی کامنتی؟ طرف صحبتم با بازدید کننده های که اصن لایک و کامنت نمیذارن بود:|

خب، سه تا شیپ محبوبتونو به ترتیب تو کامنتا بگید