امشب رو شاد باش

چون فقط همین یک شبه

پس... جوری برقص که دنیا ببینه

ببینند چقدر تو خاصی

************

این جشن یه جشن عادی نیست

خب ما هم عادی نیستیم!

اصلا بیخیال عادی بودن

از مهمونی لذت ببر

***********

نقاب و ماسک و لقب

 اصلا مهم نیست

برای ما دیوونه ها اصلا مسئله اسم نیست

پس تا جایی که میتونی خوش باش

چون فقط همین امشب رو داریم

 

 

مرینت*با خجالت*: جون مادرت این کار رو نکن.

لیزا: باشه. یه وقت نبینم از زیر کار در برید ها.

*بچه ها از ترس بهم میچسبند*

یکی از بچه ها(مثلا با ترس): با....شه.....ق...قول.....میدیم ....از......ز...ز...زیر....کار در نریم.

لیزا*روی اون شونه بچه خیلی صمیمانه میزنه*: خوبه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد.

مرینت: هماهنگی ها رو کردیم. حالا باید اهنگ رو انتخاب کنیم.

نینو: Becky G – Showerچطوره؟

لوکا: نه. NFlying-Chance بهتره.

لونا: هر دو تون اشتباه میگید. به نظر من body bag - MACHINE GUN KELLY ft YUNGBLUD ft THE USED ft BERT MCCRACKEN بهتره.

الیا: پیس مرینت یه لحظه بیا.

مرینت*از روی سن پایین میپره*: چیشده؟

الیا: من یه اهنگ عالی دارم که همه ازش خوششون میاد.

مرینت: خب اون چیه؟

الیا*گوشیش رو سمت بچه ها میاره و بلند میگه*: معرفی میکنم اهنگ دبیرستانی از ادرین اگراست که برای اولین بار در همین کلاس نواخته شد.

مرینت: اهنگ چی چی؟

الیا: اهنگ دبیرستانی. با ادرین روش اسم گذاشتیم.

لونا: ببینم الیا منظورت اینه که ما قبلا هم اینو خوندیم؟

الیا*با شرارت دست روی عینکش میزاره*: نه نخوندین حداقل کاملش رو نه؟

ادرین: منظورت چیه؟

الیا: از اون جایی که این اهنگ باعث اینجا بودن ما هست پس قاعدتا باید بهش یک یا دو بیت اضافه کنیم.

 ادرین: ولی اهنگه خودش به تنهایی طولانی هست....

الیا: دقیقا و این همون چیزیه که برای کنسرت(سرود خوانی ) میخواییم. چون اکثر کنسرت ها طولانی هستند.

لیزا: ایول حالا میتونیم اهنگی رو بخونیم که خودمون ساختیمش.

کاگامی: یوهو!

نینو: پس تصویب شد. همه مون اهنگ دبیرستان رو برای روز سه شنبه تمرین میکنیم.

مرینت: پس کسایی که ساز میزنند باید ساز هاشون رو کوک کنند. خب اهنگ رو برای اولین بار شروع کنیم. ادرین با خواننده ها (َما رو نمیگم اونایی رو میگم که قراره اهنگ رو بخونند) برو روی سکو هر جا که گفتم هر گروه که گفتم سازی که داره رو با بقیه بنوازه.

ادرین: سلام!  من ادرین اگراستم یه دانش اموز دبیرستانی.

*مرینت دستش رو روی دهنش میزاره و یه صدای: پوم پوم پوم در میاره و بقیه هم تقلید میکنند*

ادرین: خیلی خب بچه ها اماده اید؟

*پوم پوم پوم پوم *

ادرین: پس بزن که بریم.

مرینت: نینو و کسایی که گیتار برقی میزنند.

*مسئول کسایی که گیتا ر برقی میزنند همراه با بقیه گیتار برقی میزنه و نینو صدا رو تنظیم میکنه*

کاگامی: من کاگامی ام یه دانش اموز دبیرستانی ام.

کاگامی: و ما یه کلاس داریم.

مرینت : طبل ها!

ادرین: حالا همه!

همه ی خواننده ها: ما توی یه دبیرستان معمولی درس میخونیم.

درسامون هم درسای عادی.

هندسه، ادبیات، جبر، فیزیک

اینا چین؟

اینا چند تا درس بیش نیستند.

اما معلما شون چین؟

اصلا مثل اسمشون معلم هستند؟

نه اونا هیولا هستند!

مرینت: نور افکن رو روی کاگامی بندازید.

کاگامی: ما یه کلاس داریم.

یه کلاس غیر عادی

مرینت نور افکن رو بردارید.

کاگامی: ولی این اصلا مهم نیست!

همه: ما یه کلاس داریم

یه کلاس غیر عادی

خب که چی؟!

ما به غیر عادی بودنمون افتخار میکنیم!

مرینت: گیتار ها(از همه نوع).

تادااااا. پایان این پارت . میدونم دیر میدم ولی من تو یکی دو وب دیگه هم هستم و به جز این دوتا رمان دیگه هم برای تایپ کردن دارم. و ایده های این رمان از بقیه دیر تر به ذهنم میرسن.