خب سلام سلام شارلوتم. اومدم تا سه تا از باهوش ترین شخصیتای میراکلسو معرفی و یکم بررسیشون کنم. حالا چرا سه تا؟ چون گشادیم میومد بیشتر بنویسم! اگه به نقد و بررسی و چیزایی به این قبیل علاقه دارید(مثل خودم) این پست براتون مناسبه، البته من در حدی نیستم که بتونم نقد کنم ولی یه توضیح کوتاهی میدم دیگه.
کپی ممنوع... ^-^🔪

۱. لیدی باگ: خب خب خب، مگه میشه اول نیایم از شخصیت اصلی و محبوبمون شروع نکنیم؟ بی شک میشه گفت لیدی باگ یکی از خلاق ترین و باهوش ترین شخصیتای میراکلس‌عه. همونطور که گابریل آگرست هم اشاره کرده بود، اون ریسک نمیکنه که یکی از راز های مهمش توی موفقیته. اما تنها همین نیست، اگه هوش قابل تحسین اون نبود چجوری قرار بود از لاکی چارم به درستی استفاده بشه؟ من که وقتی داره از لاکی چارم استفاده میکنه خودمو میذارم جای اون، اصلا ایده‌ای برای استفاده از اون لاکی چارم به ذهنم نمیرسه! البته نباید یادمون بره که مرینتم باهوشه، ولی به نظر من بیشتر خلاقه.

۲. مکس: امکان نداره مکس، یکی از باهوش ترین دانش آموزای کلاس خانم بوستیه رو از قلم بندازم! نیازی به توضیح هوش مکس نیست، نه؟ همونطور که میدونیم اون یبارم سیستم مدرسه(فکر کنم...) رو از یه ویروس نجات داد اونم در حالی که آقای داماکلیس و خانم مندلیف موفق به انجام این کار نشدن!

۳. فیلیکس: فیلیکس هم فوق‌العاده باهوشه، حتی شاید بشه گفت باهوش تر از لیدی باگ. چون تونست با یه نقشه‌ی ساده خودشو جای آدرین بزنه و لیدی باگ رو گول بزنه. هممون میدونیم توی قسمت ریسک، فیلیکس برای نجات آدرین نیومده بود و در اصل برای این اومده بود که خودشو جای آدرین بزنه و راز بزرگ گابریل رو بفهمه. و لازم به ذکره فیلیکس همه میراکلس هایی که لیدی باگ نگهبانشون بود رو تو یه قسمت بدست آورد، در صورتی که گابریل با داشتن دو میراکلس بازم نتونسته بود! حقه باز بودن و فیلم بازی کردناش هم نقش مهمی توی نقشه هاش داشتن.

البته یه نکته رو بگم، نمیشه به طور دقیق و قطعی گفت کدومشون باهوش ترینه. چون هوششون به هم خیلی نزدیکه، پس فقط میشه گفت هر سه باهوشن.

 

لایک و کامنت فراموش نشه. کپی هم ممنوعه چون براش زحمت کشیدم. بای.